Activeer voorleesfunctie Instructies:
Selecteer de tekst die je wil laten voorlezen.

Kwaliteit

Kwaliteit nastreven maakt deel uit van het dagelijks werk. We zien dit niet als iets wat ‘erbij komt’. We vinden dat we verantwoording moeten afleggen aan onze cliënten en hun verwanten want zij vormen het uitgangspunt van onze zorg en houvast.

Die relatie vraagt wakkere medewerkers die in het moment en in het proces vorm geven aan de hulpverlening. Zij bewaken en verbeteren de kwaliteit door deze voortdurend te toetsen aan het ‘goed bezig?’ – kader en door naar zichzelf te kijken.  Dit is hoe we tot zelfcorrectie komen.

Kwaliteit zichtbaar maken kan op verschillende manieren. Door te tellen en te vertellen, door te meten en te weten. Het is een zoektocht die we heel belangrijk vinden en waar we nog volop aan werken.

"wakkere medewerkers die in het moment en in het proces vorm geven aan de hulpverlening."

100
VOLG ONS